Albert Espinosa

Albert Espinosa

Albert Espinosa
Barcelona, 5 de novembre, 1974

Albert Espinosa i Puig, enginyer industrial de formació, és guionista de teatre, cinema i televisió, actor de teatre i director de teatre i cinema.
És autor del llibre El món groc i de la novel·la Tot el que podríem haver estat tu i jo si no fóssim tu i jo. Va escriure, dirigir i protagonitzar el film No em demanis que et faci un petó perquè te’l faré. També fou el guionista d’altres pel·lícules com Planta 4a, Tu vida en 65 minutos i Va a ser que nadie es perfecto.
En la seva vessant com a actor, va rebre el premi a actor revelació pel seu paper en la sèrie Abuela de verano. També és director, autor i actor teatral en la seva companyia de teatre, anomenada Pelones, així com columnista d’El Periódico de Catalunya i col·laborador de diversos programes de ràdio.
El gener de 2011 s’inicià l’emissió a TV3 de la sèrie de televisió Polseres vermelles, amb guió d’Albert Espinosa.
LLIBRES (publicats a epubqüest)
Tot el que podríem haver estat tu i jo si no fóssim tu i jo (Todo lo que podríamos haber sido tú y yo si no fueramos tú y yo, 2010)
Brújulas que buscan sonrisas perdidas (2013)

Deixa un comentari

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.